2024-07-07T08:46:36+03:00

כאשר מדברים על סידורי בלונים מתכוונים לפסלים מעוצבים שעשויים מבלונים בגדלים ובצבעים שונים. סידורים אלה מתאימים מאד לאזור של קבלת הפנים באירועים והם מוסיפים הרבה שמחה, צבעוניות ועיצוב לכל חלל שבו הם נמצאים. מכיוון שמדובר בפסל שעשוי מבלונים הרי שהוא חייב להיות מותאם אישית לאירוע או לצורך הספציפי שעבורו הוא נבנה ולכן מדובר בתחום שבו ניתנים שירותים בעיצוב אישי בלבד. כך אפשר להזמין, למשל, סידור בלונים בירושלים שיתאים לאירוע כמו ברית ויכלול את השם של הרך הנולד או סידור בלונים שיתאים ליום הולדת בקונספט של חד קרן ויהיו בו כל צבעי הקשת.

 

איך מזמינים סידור בלונים בירושלים?

כאמור, מכיוון שמדובר בסידור שחייב להיות מעוצב בהתאמה אישית עבור כל לקוח ועבור כל אירוע הרי שיש חשיבות גבוהה לדרך שבה הוא ייראה ולהתאמה המושלמת לאירוע או הסיטואציה אשר בגינם מזמינים אותו. אנשי מקצוע שמציעים עיצוב או סידור בלונים בירושלים יוכלו לסייע ללקוח, להראות לו תמונות של סידורים שהם כבר הכינו בעבר או להציע רעיונות משלהם על פי אפיון שהם יקיימו ביחד עם הלקוח. גם התקציב של הלקוח הוא פרמטר שחשוב להחליט עליו מראש ולכן לכל אירוע או מסיבה יהיה פסל בלונים שמתאים לאירוע ולבטח ישמח מאד את כל האורחים שיגיעו לשם.

 

סידור בלונים – רעיון מקורי

כאשר אורחים, בני משפחה וחברים מוזמנים לאירוע הם יודעים בערך למה לצפות ומה הם עומדים לפגוש. כאשר הם יגלו משלוח של סידור בלונים בירושלים שכבר עומד במקום ומחכה להם – אין ספק שהם יהיו מאד מופתעים ויזכרו את זה לקראת הפעם הבאה שהם בעצמם יארגנו אירוע ואולי ירצו להפתיע ולשמח את האורחים שלהם. סידור הבלונים הוא רעיון מצוין ויכול להתאים גם לאירועים של אנשים בוגרים ואפילו לאירועים עסקיים של חברות וארגונים. חשוב לבחון את העניין מספיק זמן מראש על מנת להספיק לעצב את הבלונים כמו שצריך.

אצל גילה פרחים תוכלו להזמין משלוחי בלונים, כמו גם סידורי בלונים מרשימים, צבעוניים ויפים שיתאימו לכל אירוע וישמחו את האורחים שלכם.