2021-05-28T12:09:45+03:00

פרחים מתאימים לקשת רחב של אירועים הן בתור מחווה מרגשת, הן בתור מתנה והן כאלמנט חשוב ומשמעותי בעיצוב, מיתוג וקישוט המקום.

כידוע, קיימים סוגים רבים של פרחים וזרים, כאשר, כל אחד מהסוגים מתאפיין בצבעים, בריחות ובייחודיות שלו.

בכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים אשר טמונים בפרחים, קיימת חשיבות גבוהה לדעת כיצד לעשות את הבחירה הנכונה ויש לא מעט פרמטרים שמומלץ לקחת בחשבון בהליך בחירה שכזה.

כאשר מדברים על התאמת פרחים לחתונה, מתכוונים ברוב המקרים, לסידורי פרחים. כאשר סידורי פרחים מעוצבים יכולים להשתלב בשולחן קבלת הפנים, בשולחנות האורחים ובמקומות נוספים באולם או בגן האירועים. 

הליך בחירה של סידורי פרחים לחתונה, אמור להתבסס על שורה של פרמטרים ובין היתר:

•      עיצוב מקום האירוע – סידורי הפרחים יכולים להשתלב בצורה הרמונית ומרשימה עם הסגנון העיצובי הנבחר. כך לדוגמא, מי שבחר בחתונה עם סגנון עיצובי כפרי, יגלה כי פרחי בר לדוגמא, יכולים להוות כבחירה האופטימאלית בעבורו.
עונת השנה – יש סידורי פרחים אשר יכולים להתאים יותר לחתונה חורפית וכאלו, אשר יתאימו בצורה האופטימאלית לחתונה חורפת. כך לדוגמא, פרחים סולידיים ואלגנטיים כמו נוריות ונרקיסים יכולים להוות חלק בלתי נפרד מסידורי הפרחים החורפיים. לעומת זאת, בקיץ העדפה תהיה בדרך כלל לפרחים צבעוניים יותר.
העדפות וטעם אישי של החתן והכלה – כאשר זה נוגע לבחירת סידורי פרחים לחתונה, יש כמובן משקל כבד לטעם האישי ולהעדפה של החתן והכלה. גם שבהליך הבחירה כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה – כי בכל זאת, שביעות הרצון של הזוג, מהווה כפרמטר החשוב ביותר.
כאן חשוב לציין, שאם בוחרים בקפידה ובתבונה את מי שיהיה אחראי על התאמת הפרחים לחתונה, הוא כבר ידע לשאול את כל השאלות הנכונות ולדלות את כל הפרטים הרלוונטיים, על מנת להתאים את סידורי הפרחים המושלמים.

יום האהבה הוא אירוע של פעם בשנה (פעמיים אם מחשיבים גם את הוולנטיין דיי). ביום זה גברים רבים אוהבים לשלוח זרי פרחים לבנות הזוג שלהן – ואנחנו חיים בזמנים שגם לא מעט נשים בוחרות לעשות את אותו המחווה לגברים. 
בהליך בחירת זר פרחים ליום האהבה ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים:
•      טעם אישי – מי שיודע/ת מה ההעדפה או הטעם של בן/ בת זוגו בכל מה שקשור לפרחים, יוכל להשתמש בזה על מנת לבחור את הזר המתאים – למי שאין פרטים, גם לא לגבי ההעדפה לצבעים, יוכל לבחור בזר עם פרחים אדומים או בצבעים אחרים אשר משדרים אהבה ורומנטיקה.
גודל הזר – זרי פרחים ליום האהבה יכולים להגיע במגוון רחב של גדלים. חשבו רגע האם אתם מעדיפים להפתיע בזר ענק ומרשים או שאתם יודעים שזר קטן וסולידי יותר, דווקא יהיה מתאים – כידוע, לא לכולם יש היכן להניח זר ענק.
תקציב – יש לזכור כי טווח המחירים של זרי פרחים הינו רחב במיוחד ולכן, לסכום הכסף אותו תבקשו להשקיע במתנה ליום האהבה תהיה השפעה רבה על הבחירה. כאן חשוב לציין, שניתן להוסיף לצד הזר גם מתנה משדרגת נוספת כמו בקבוק יין או שוקולד יוקרתי ואם זאת המטרה שלכם, כדאי לקחת גם אותה בחשבון בהליך תכנון התקציב.

אם אתם מעוניינים להפתיע בזר פרחים לחגים, יש מספר שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בהליך בחירת הזרים או סידורי הפרחים:
•      באיזה חג מדובר? לדוגמא, אם אתם מעוניינים בזר פרחים לשבועות, סביר להניח שתעדיפו בזר פרחים לבן ברוח החג. לעומת זאת, זר פרחים לראש השנה, יכול להתאפיין בפרחים בגוונים שונים, כל עוד הנראות שלי היא כמובן חגיגית.
מהי המטרה? האם הצורך הוא בסידורי פרחים לקישוט שולחנות החג או האם הרצון הוא לרכוש זר פרחים בתור מתנה למארחים – היצע האפשרויות הוא רחב בכל אחד מהמקרים. 
עבור מי הפרחים מיועדים? בדרך כלל, אם הזר מיועד לאמא או לסבתא הבחירה בזר תהיה שונה מאשר במקרה של זר המיועד לבת זוג לדוגמא.
כאן חשוב להדגיש, שחנויות פרחים גדולות ומכובדות נוהגות להציע מגוון רחב של זרים וסידורים המותאמים לחגים, כך שלקראת החג המתקרב, ניתן ליהנות ממגוון רחב של עיצובי זרים מרשימים ומיוחדים. 

לצערנו, גם לוויות הם חלק בלתי נפרד מהחיים וגם בלוויות נהוג ומקובל להביא זרי פרחים. בכדי לבחור זרי אבל ההמלצה לשים דגש על הפרמטרים הבאים: 
•      ראשית כל יש לוודא שהזר הינו סולידי ומכובד כאשר המטרה היא להעביר באמצעותו השתתפות בצער וניחומים
שנית – יש לשים דגש על צבעי הפרחים, כאשר ברוב המקרים, זרים שכאלו כוללים שילובי צבעים של לבן, צהוב ואדום. 
חשוב לשים לב – בדרך כלל, כאשר מדובר בלוויות מקובל לבחור בגלגל פרחים, אך קיימת גם האפשרות לבחור בזר אבל שטוח  - כך שבטרם הבחירה חשוב לשים דגש על הנושא של סוג הזר המועדף.  

אם אתם מחפשים פרחים לאירועים – מכל סוג, להלן מספר טיפים ישימים, אשר יאפשרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה: