2022-04-05T19:14:08+03:00

משלוחי פרחים בירושלים

 

כשזה מגיע למשלוחי פרחים - לא כל המשלוחים נוצרו זהים. ישנם דברים מעניינים שיכולים לתת אינדיקציה לאיזהו המשלוח המתאים והמיטיב ביותר עם כל אדם שאנחנו רוצים לשלח לו את משלוחי הפרחים שאנחנו חושבים עליהם. האינדיקציות יכולות להיות שונות ומגוונות, ארשום כמה בתור התחלה. משלוחי פרחים בירושלים יהיו המיקוד שלנו לכתבה זאת.

 

מה הופך משלוחי פרחים לנהדרים במיוחד?

1. כוונה 
2. בחירה נכונה (הרמונית, רלוונטית)
3. ביצוע, יישום ודיוק 

 

אלו הם הדברים שלדעתי הופכים משלוחי פרחים בירושלים לנהדרים במיוחד. נהדר במיוחד זה ביטוי שאני משתמש בו כדי לציין דברים שיש להם איכות נהדרת במיוחד - אני יצירתי בצורה שכזאת. נתחיל - במה מדובר, אחרי הכל

 

איך כוונה הופכת משלוחי פרחים בירושלים למצוינים במיוחד?

המוטו שלי - או לפחות שיעור מסוים שאני מסכים לעצמי ללמוד במידה רכה ככל האפשר - שכל הפעולות והתרחישים שלנו נובעים מתוך הכוונות שלנו. 

 

אופרה ווינפרי מספרת, שבטרם היא מעלה מרואיין לבמת התוכנית שלה - היא עוצרת ומסנכרת איתוכוונות. היא רוצה לוודא שהוא בא ממקום מעניק, מודע - נותן. לא ממקום שמחפש לקדם או למכור משהו. היא מסתנכרנת לערוץ הזה של נתינה - היא שמה כוונה לכך. אחרי הכל, במידה מסוימת - אופרה ווינפרי מעניקה משלוחי פרחים להמוני אנשים, רק שהמשלוחים שלה לא מכילים פרחים - אלא מידעיים של פיתוח עצמי, או דברים אחרים שמהדהדים לה כנכונים לחלוק. בכל מקרה - היא בנתינה, והיא משלחת דברים לעולם.

 

ועושה רושם שהיא עושה זאת בצורה נהדרת במיוחד - לאור העובדה שהיא בוחרת לעשות זאת מתוך מקום שבוחר באמת לתת, שבוחר באמת לתרום, לתת מעצמו. זו כוחה של כוונה. 

 

כוונה מגיעה מתוך מקום שרוצה לבחור את המציאות שלו. מקום שאומר - כך יהיה. והמטרה, או הדרך - היא להגיד שכך יהיה - טוב. שיהיה טוב. אנחנו רוצים שיהיה טוב, לעצמנו ולאחר. באופן דומה - הדרך שלנו להתכוונן בטרם נחליט על משלוחי פרחים בירושלים יכולה להיות הצבת, או השמת כוונה - מן הסוג שמבקשת להיטיב עם אדם אחר - ולתת לו מה שייטיב עימו. בלי קשר למה נקבל מכך, או מה הוא יחשוב עלינו - בלי קשר למה שאנחנו מחפשים או חושבים שאנחנו צריכים מתוך העניין. כך אופרה ווינפרי, לדעתי - עשתה זאת. וזה הצליח לה טוב מאוד, לדעתי. כך שלכל הפחות, זה עניין שאפשר לדגם אותו גם פה.

 

בחירה נכונה

בחירה נכונה זה עניין מעניין. כי לאחר שהצבנו כוונה להיטיב ולתמוך, ואף (ובעיר) לתמוך באדם אחר לתוך השמחה שלו - אנחנו מגיעים קרוב יותר לשלב הביצוע. מה בעצם יאפשר לו לגשת לשמחה שלו טוב יותר כדרך מה שנגשים עבורו? אפילו אם ההגשמה שלנו היא "בסך הכלמשלוחי פרחים בירושלים 

 

בחירה נכונה היא ה-מה שלנו. מה אנחנו הולכים לעשות בנוגע לכוונה שלנו. ה-מה שלנו יכול באמת להיות, לדוגמה, משלוחי פרחים בירושלים. או כל דבר אחר. בשלב זה אנחנו בודקים שני דברים:

1. האם זה הרמוני 
2. האם זה רלוונטי

 

למה אנחנו עושים זאת? כי אנחנו רוצים לוודא שהבחירה שלנו מיטיבה, ש-"מה" שבחרנו - באמת מיטיב עם האדם שיקבל זאת מאיתנו (שזה יכול להיות אנחנו - וכי למה לא, משלוחי פרחים יכולים להישלח לכל אחד, מכל אחד).

 

הרמוניה

מבחינת הרמוני - אנחנו רוצים לוודא שזה נמצא בהרמוניה עם האדם המקבל את מה שאנחנו רוצים הגשים עבורו - או לשלח עבורו/אליו. האם זה מתיישב? האם זה נעים? האם זה תואם את חייו? וכו'.

 

הרמוני, במשלוחי פרחים, יכול להיות לשלוח לו לעבודה זר קלאסי, מעוצב - הולם שכזה את המקום והציפיות הקיימות. עושה רושם טוב, ומביע את המסר הנכון. חוסר הרמוניה יכולה להיות הכללה של אביזרי מין עם הזר. זה לדוגמה, יכול להיות… לא הרמוני. מצטער על הדוגמה הגסה, על כל המשתמע. 

 

רלוונטיות

עכשיו, רלוונטי. מה זה רלוונטי. רלוונטי, זו דרך נוספת להתייחס לכוונה שלנו ולבדוק כיצד ניתן להביא ואתה לכדי הגשמה במציאות - זו הורדה שלה לקרקע. ושילוח שלה הלאה, למקומות הנכונים שיקבלו אותה.

 

רלוונטי זה האם זה רלוונטי לאדם המקבל, או האם זה נכון, וכו'. רלוונטי זה לדוגמה לשלוח משלוח פרחים בירושלים עם כרטיס ברכה להולדת התינוק. אם יש תינוק - זה רלוונטי. אם לא - זה לא. הכוונה להיטיב במקרה זה, יכולה להיות מושפעת ואף להיתלות על מידת הרלוונטיות שבעניין.

 

כך, שמה היה לנו עד עכשיו?

כשאנחנו רוצים להעניק דבר מה לאדם אחר (במקרה זה משלוחי פרחים בירושלים), אנחנו רוצים לשים כוונה להיטיב עימו. אחרת למה לשלוח לו מלכתחילה?

 

לאחר מכן אנחנו רוצים לוודא שאנחנו מביאים את הכוונה שלנו לקרקע - או לפחות, מאפשרים לה נחיתה רכה עם הכנה של התשתית - או לפחות, התבוננות בתשתית הקיימת עבורנו להביא את הכוונה לקרקע. קרי, לבדוק את מידת ההרמוניות, והרלוונטיות שבתרגום הכוונה שלנו ל-"מה" הספציפי שבחרנו. במקרה זה - משלוחי פרחים בירושלים.

 

ולבסוף - הביצוע, היישום (השילוח) - הדיוק

אנחנו רוצים להביא את זה ממש לקרקע עכשיו - לראות את זה מתגשם בצורה פיזית. אז מה עושים? למי שולחים? מה שולחים? איך שולחים?

כבר ידועֶ לנו למה אנחנו שולחים (נתון בכוונה שלנו), ומה אנחנו שולחים (נתון בהרמוני ורלוונטי), מה שנשאר זה ה-"איך". איך לתת לזה צורה, ומה היא, מעבר לכך שאנחנו יודעים, שבמקרה זה - מדובר על משלוחי פרחים בירושלים

 

הדיוק מדבר על תאריך ושעה שהנמען שלנו יקבל את משלוחי הפרחים ששלחנו לו - וגם על מה שהמשלוח יכלול. פרחים? אילו פרחים? אילו סגנונות? אילו עיצובים? מה להוסיף (אם בכלל)? שוקולדים, פירות, עניינים נוספים?

 

הדיוק מדבר על דיוק. מה יהיה, לאן זה יגיע - כמה זמן זה יקח, וכמה כסף זה ייעלה - והאם סגרנו על כך - וזה בר ביצוע - ויצא לדרכו.

 

כך כשיש לנו את הכוונה, ההרמוניות, הרלוונטיות והדיוק - אנחנו יכולים להביא את משלוחי הפרחים בירושלים, מן השמחה שלנו - לאדם האחר, כדי לתמוך אותו להתחבר לשמחה של עצמו. בהצלחה.